sobota 3. března 2018

Sada Yves Rocher pro regeneraci vlasů

Zdravím vás u dalšího článku :) Vím, že pauza byla opravdu dlouhá, ale teprve včera jsem udělala poslední zkoušku. Nicméně se musím pochlubit, že rozestupy mezi zkouškami se vyplatily a mám 6x za 1 :) Což se mi už nikdy nestane :D Líbí se mi představa stipendia nebo červeného diplomu, ale tím jsem podvědomě ve velkém stresu, jak dopadnou ostatní zkoušky. Kdybych měla 3 a 2, byla bych určitě klidnější :D Také se mi povedlo zavraždit klávesnici notebooku. Věřte mi, stačí kapka heřmánkového čaje, fakt :D Sice už mám notebook nový, ale ještě ho nepoužívám, protože nemám ráda změny a potřebuju se s ním trochu víc sžít (krom toho, že v něm není nic nainstalováno :D). Snažila jsem se tedy vyhýbat psaní delších textů, protože na notebooku jsem zvyklá pracovat z pohodlí postele a to s připojenou klávesnicí není nejpříjemnější :D Jsem ale ráda, že jsem zas zpátky a snad to bude teď se články lepší.

Tuhle sadu jsem kupovala už někdy v létě. Popravdě mě nejvíc nalákala noční péče a zbytek byl jenom výhodný bonus :D Sada je určena na poškozené vlasy. Moje vlasy jsou u kořínků mastné a u konečků suché, lámou se a třepí, za což může kombinace délky, balayage a mojí lenosti používat pravidelně masky a oleje. Měla jsem logicky strach, jestli tahle péče nebude až moc výživná, ale zas jsem si řekla, že ty délky potřebují něco extra. 


Celá řada moc hezky voní. Trochu nasládle a možná lehce oříškově. Není to sice bonbonková kadeřnická vůně, ale myslím, že nikomu nebude vadit (například na rozdíl od YR šamponu na objem, který je výrazně rostlinný). Vůně se ve vlasech pak několik hodin drží, v případě použití noční péče ještě dýl. 

Šampon je krémový, na což nejsem moc zvyklá a dávám přednost gelovým, o kterých mám utkvělou představu, že lépe umyjí a nadlehčí mastné vlasy. Je spíše tekutější konzistence. Šamponuju už klasicky 2x a pění dobře. Pěna je hodně sametová a příjemná.


Kondicionéru stačí malinko a moc hezky se do vlasů aplikuje. Balzám vlasy rozmotá, ale na to, že se jedná jen o balzám, taky docela pěkně vyživí. Vlastně když si tak promítám v hlavě masky, co jsem poslední dobou měla, je tenhle balzám lepší :D A pozor, nutno zdůraznit, že je bez silikonů, tudíž něco určitě dělá "zevnitř". Netvrdím, že nahradí masku, to určitě ne. Ale já osobně tu pravou masku ještě nenašla, takže zatím je pro mě tohle hodně dobrá záležitost.


Co mě ale zklamalo, to je noční péče. Myslela jsem, že to bude záležitost, která se nanese na noc a ráno se normálně opláchne a vlasy se umyjí. A ono ne, je to bezoplachový krém. Nemám ráda veškeré produkty tohohle typu. Nemám dobré zkušenosti s krémy, spreji, séry, zkrátka ničím krom olejíčků. Ani tohle mi nesedlo. Jediné plus je, že neumaže polštář. Jinak ale moje vlasy spíš slepí a obalí a výsledek nikde. Vlasy pak ztrácí objem a rychleji se mastí. Z toho důvodu noční péči téměř nepoužívám, a když, tak ji po těch několika hodinách smývám. 


Na začátek celkového hodnocení musím zdůraznit, že řada nebyla určená na můj typ vlasů, jak už jsem psala v úvodu. Šampon umyl, vlasy byly hezké, ale extra objem se nekonal a rychleji se mastily. Naopak balzám je super, pro mé suché konečky ideální. Péče mě naopak nenadchla a bude mi doma zabírat místo ještě dlouho. Za sebe nejvíc doporučím balzám, který mi, hlavně teď přes zimu, udělal dobrou službu a určitě jej ráda budu používat i s dalšími šampony. Šampon bych doporučila skutečně pro majitelky suchých vlasů. Bez noční péče můžete vesele žít dál, myslím, že přírodní oleje udělají lepší službu. Velké plus je, že je celá řada bez silikonů, kterým se alespoň u šamponů snažím vyhýbat.

Budu se na vás těšit u nějakého dalšího článku. Mělo by následovat spotřebováno, ale to za únor nebude, protože obalů tu mám málo. Mějte se krásně, užívejte víkendu a já jdu pokračovat po dlouhé době v nicnedělání :)

4 komentáře:

  1. Tiež mi balzám pasoval najviac, ale podľa mňa sú produkty celkom dobré ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám oblíbence jinde. Hodně mi seděl šampon na objem :)

      Vymazat
  2. Yves-Rocher miluju, mám mraky jejich kosmetických produktů. Co se týká šampónu, tak mám ten na barvené vlasy a k tomu i kondicionér. Zajímavě voní a jsou dobré :)

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc dík za tip, někdy určitě zkusím :) Na mě čeká od Vánoc šampon z nějaké "přírodnější bio edice", který božsky svěže voní a už se moc těším, až na něj přijde řada :)

      Vymazat