neděle 12. listopadu 2017

Nevánoční chlubení aneb co jsem dostala k narozeninám

Ahoj :) Vítám vás u dalšího článku :) Dneska bych vám chtěla ukázat, co jsem dostala k narozeninám, které jsem měla už před čtrnácti dny. Narozeniny nijak zvlášť neslavím, popravdě nejradši bych je úplně ignorovala :D Ale nakonec to letos dopadlo tak, že okolí nezapomnělo a měla jsem dvě menší oslavy s nejbližšími přáteli a dostala jsem i krásné dárečky :) Doufám, že se vám článek bude líbit, protože já sama mám podobné moc ráda :)


Přáníčko mě potěšilo hrozně moc. Je to sice taková blbost, ale já nikdy žádné nedostala :D Svíčka nádherně voní, tenhle typ vůní mám na podzim nejradši. Zároveň je ale poměrně jemná, takže žádný bolehlav. Dřív jsem hrozně toužila po YC, ale vždy mě odradila ta cena. Teď si ale skoro myslím, že bych nějakou silnou vůni v prostoru nesnesla, jemné aroma mi bohatě stačí. No a poukázka do Lush v hodnotě 500 Kč mi hrozně zkomplikovala život, protože nevím, co chci :D Už před měsícem jsem uvažovala nad Brusinkovou štolou, která je pro mě symbol Vánoc, ale musela bych ji používat celý podzim, aby mi nevydržela až do jara, kdy už bych tu vůni neocenila :D A jak jsem dlouho přemýšlela, teď už se mi ji kupovat nechce, navíc mám čistítek na obličej až až :D Poradíte mi něco, co musím mít? :D Bomby do vany nechci, dávám přednost sprše a srdce by mi krvácelo, kdybych měla tolik peněz jen tak rozpustit ve vodě :D Dostala jsem k tomuto dárku i něco sladkého na zub, ale to se nedožilo focení :D


Vždycky mi kamarádka vozila z Itálie koření na těstoviny a já pak dávala ostatním přátelům ke každému dárku jeden balíček. Teď se role obrátily a jedna kamarádka mi dala takovouhle krásnou sadu koření, které je údajně z nějakého italského obchodu v Praze. Už se hrozně těším, až ho porovnám s tím italským :) A čokoláda bez komentáře, je div, že jsem ji už dávno nesnědla a ovládla jsem se do focení :D


Sprchové gely Balea naprosto miluju a s tímhle se mi kamarádka dokonale trefila do vkusu :) Sama mám tuhle parfemaci hrozně ráda a jeden sprcháč už dokonce v zásobách mám. Vůbec mi ale nevadí vlastnit další, protože kdyby Cukrová pusinka s lehkou sladkou vanilkou a šťavnatým citronem existovala v parfému, nic jiného nepoužívám :D Bomba do vany bude fajn zpestření. Voní moc hezky, ani bych nepoznala, že je to růže. A nechám si ji na nějakou zvláštní příležitost, až se rozhodnu se rozmazlit a tu vanu si dát :D


Dostala jsem i čaj s moringou, což je vlastně vtípek, protože minulý semestr jsem psala o této rostlině práci do školy :D Měl by to být velmi kvalitní čaj a jsem moc zvědavá, jak ta moringa vlastně chutná. Na čaje expertka nejsem, ale ráda bych vyměnila nekvalitní čaje za nějaké lepší a tohle je dobrý start :) I tahle kamarádka ví, jaké vůně mám ráda, takže svíčka s pomerančem a skořicí byla dokonalá trefa. Voní i docela silně, tak si myslím, že pokoj provoní v pohodě (a to mám pokoj dost velký a vysoký strop). No a ponožky už mám na sobě a nemají chybu (krom toho, že jsou dokonale roztomilé i nádherně hřejí, což je ideál pro moje věčně studené nohy) :D


Poslední dárek je od sestřenky a dostal se ke mně teprv včera. Sestřenku tolik nevídám a kosmetiku s ní neřeším, takže je o to lepší, že se trefila do mé neoblíbenější vůně od Dermacolu :D Mám z téhle řady momentálně ve sprše peeling, který je naprosto skvělý. A teď k němu mám jako bonus i sprcháč, tělové mléko a krém na ruce :) Tělové mléko už jsem kdysi měla a bylo skvělé a na podzim a zimu je tahle vůně jak dělaná :)

To by byla většina mých dárků :) Kytka od přítele už bohužel není v moc fotogenickém stavu a nějaké sladkosti je zbytečné fotit :D Doufám, že se vám dnešní odpočinkový článek líbil, mějte se co nejlíp a nemějte podzimní depky :D

10 komentářů:

  1. Ty mě bavíš s tím věčným dilematem ohledně Štoly :-D :-D :-D
    Co třeba z Lush zkusit nějaký krém na ruce nebo tak něco? Možná by bylo i výhodný si nechat tu poukázku na povánoční výprodeje a pak tam toho ulovit mnohem víc za polovic.
    Jinak ty pěny a koule do vany jsou drahé jen relativně. Zrovna jsem o tom nedávno přemýšlela. Mám teď tuhou pěnu ve tvaru tučňáka, kterou jsem kupovala ve slevě asi za 80 Kč. Už jsem ji použila na 6 koupelí a ještě tam na 2 mám. Dávám jí tak akorát, úplně s ní nešetřím, ale ani neplýtvám. Pěna mi vydrží ve vaně během celé koupele, je krásně jemná a nadýchaná (ne jarová jako u levných pěn), voda krásně voní a je lehce zabarvená. Vůbec nevysušuje. Když to srovnám s nějakou levnou pěnou od Baley za 40 - 50 Kč, tak počáteční investice je sice o trochu větší, ale pěny mají umělou parfemaci, jarové a vysušující složení a výsledná pěna nevydrží ve vaně ani 10 minut. Takže prostě mi ten Lush (samozřejmě pro milovníky koupelí) vychází mnohem výhodněji a je to i větší zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale asi si nakonec vyberu něco jinýho :D Teď mě zaujaly ty nové želé masky na obličej. Ale možná fakt počkám na ten výprodej. Z tohohle pohledu ty věci do vany opravdu tak drahé nejsou. Ale já bych to ani neocenila, když se ve vaně neválím :D

      Vymazat
  2. Opožděně přeji vše nejlepší k narozeninám:-) Dostala jsi samé krásné dárečky, nejvíc se mi líbí ty ponožky, vypadají hřejivě už takhle z fotky:-D Já si teď od Dermacolu užívám ve sprše jejich novinku jablko a skořice a takhle voní podzim a zima, fakt nádherná vůně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ponožky už vesele nosím a je v nich opravdu krásné teplo :D Na tuhle parfamaci jsem koukala v drogerii relativně nedávno a taky se mi líbila. Tělových mlék mám ale velké zásoby a sprcháče nemusím kvůli tomu nepraktickému balení. Nicméně asi jablku a skořici v budoucnu neodolám :D

      Vymazat
  3. Dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám! :) Ta sada koření je krásný dárek, čím jsem starší, tím víc dokážu ocenit gurmánské dárečky. Člověk ochutná něco nového, pochutná si a nestraší mu doma žádné kravinky :D S Lushem ti nepomůžu, nikdy jsem nic neměla, ale já bych asi sáhla po věhlasné Mask of Magnaminty, protože moje pleť je nyní úplně zblázněná a není den, abych se neprobudila s novým pupínkem :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ano, patrně jedlé dárky budou příznak stáří, taky mě těší v posledních letech víc a víc :D Miluju, když dostanu něco, co bych si jen tak nekoupila a přesně, nezabírá to doma zbytečně místo :D Masku jsem měla, jak tu klasickou, tak tu novější verzi s medem. Obě byly fajn, díky mátě hlavně na léto. Ale zázraky na pleti jsem neviděla :(

      Vymazat
  4. Moc hezké dárečky, není nic kouzelnějšího, než když blízcí vědí, čím ti udělat radost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Ale se mnou to mají lehké, kosmetika je vždycky super :D A i kdyby vybrali špatně, i negativní recenze píšu ráda :D

      Vymazat
  5. Moc hezké dárky :) Ten Balea sprchac úžasné voní :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :) Voní fakt božsky, měla jsem už 2x sprej a neměl chybu. Kromě výdrže teda, bohužel tahle vůně je jedna z těch slabších :(

      Vymazat