sobota 21. října 2017

Vlasová bohyně díky Lush?

Hezkou sobotu, holky :)

Dneska bych vám chtěla představit vlasovou masku (jejíž název bych nevyslovila a jsem líná ho i psát :D), kterou už nějakou dobu používám a blížím se ke dnu. Masku na vlasy z Lush jsem vždycky chtěla, ale jsou prostě šíleně drahé. Tahle stála 395 Kč za 250 ml, což je pořád hrozná pálka, ale ještě byla nejlevnější. Hrozně mě pobavilo, když mi prodavačka řekla, že se toho nemám bát a dát na vlasy najednou třeba půl kelímku pro pořádnou výživnou bombu. Ne, fakt nekradu a navíc mi to přijde zbytečné, ale to bych přeskakovala....



Maska má světle hnědou barvu a voní zvláštně, což je pro produkty téhle značky typické. Cítím cosi jako hodně zastřenou skořici. Parfém bych z toho nechtěla, ale vůně není ani extra výrazná a nevadí mi. Chvíli je ve vlasech cítit i po opláchnutí a po použití kondicionéru. Balení v kelímku nemám co vytknout, pro Lush je to typické a navíc patří mezi vratné obaly, kdy za pět přinesených do obchodu získáte jednu čerstvou pleťovou masku :)


Podle oficiálního popisu výrobce, který jsem vytáhla z webovek, je maska nabitá proteiny z vajec a banán s avokádem mají vlasy do hloubky hydratovat a zjemňovat. V masce je i nálev z listů vavřínu a silici z listů skořice (ano, listy skořice, zajímavé, čekala jsem skořici, jak ji známe), které mají prospívat pokožce hlavy. To neposoudím, protože na vlasovou pokožku jsem masku nedávala, nechci mít vlasy hned mastné.


Maska má pro mě jednu zásadní výhodu, a to tu, že se nanáší na suché vlasy před mytím. To mi hodně ulehčuje život, protože nemusím trávit několik minut působení zavřená v koupelně. Maska má tak akorát konzistenci, díky které se dobře aplikuje, z vlasů nestéká a nespotřebuji jí zbytečně moc. Navíc je na vlasech prakticky průhledná, takže vlasy sepnu do skřipce a můžu normálně fungovat. Nechávám ji působit klidně půl hodiny, podle času a nálady.

Pak masku nějakou dobu oplachuju a následně klasiky umyju šamponem a ošetřím kondicionérem. Maska se z vlasů vymývá naprosto bez problému, mnohem lépe jak silikonové drogerkové produkty.


Maska obsahuje spoustu skvělých přírodních ingrediencí, navíc v bio kvalitě. Co ale Lushi neodpustím, jsou sulfáty. Tyto látky způsobují v kosmetice pěnění a maska při oplachování opravdu pěnu tvoří, ale proč proboha má maska pěnit?! Tohle vážně nechápu. Škoda je i parabenů. To bych víc ocenila, kdyby masku prodávali v menším balení za úměrnou cenu, než tam cpali takovéhle konzervační prostředky, které v přírodní kosmetice nemají co dělat.


Už je ale po nekonečném napínání čas podívat se na účinky. Maska vlasy určitě trochu hydratuje a vyživí, ale upřímně nemám pocit, že by byla skvělá. Používám pak kondicionér Balea ze zelené řady pro svěží vlasy a nemám konečky o moc lepší, než kdybych použila kondicionér samotný. Různé je to i s objemem vlasů. Někdy mám vlasy krásně nadýchané, jindy průměrné nebo dokonce zplihlejší. Samozřejmě to záleží i na další péči, jestli vlasy fénuju, myju je ráno nebo večer a podobně. Většinou mi vlasy nemastí rychleji, ale párkrát jsem měla pocit, že jsem měla vlasy nepěkné o několik hodin dříve, než normálně. Nějaké dlouhodobé účinky moc posoudit nemůžu, protože vlasy mám čerstvě ostříhané od doby, kdy jsem masku začala používat. Na moje zesvětlené vlasy ale zkrátka nestačí a cítím, že potřebují pořádnou výživnou bombu.

Jak vidíte, moje pocity z masky jsou vážně rozporuplné. Líbí se mi aplikace i relativně nejedovaté složení, ale účinky a cena už moc ne. Jak píše výrobce, na hodně zničené vlasy se maska doporučuje jedenkrát týdně po dobu šesti týdnů, což mi zhruba tak i vyjde, ale zázraky už nečekám.

Ještě bych chtěla zdůraznit, že jsem jako vždy masku načala pozdě a už je prošlá, ale je stále v pohodě, takže trvanlivosti se nebojte (to je výhoda té chemie).

Za mě tedy celkově ne, málo muziky za hoooodně peněz. Ještě bych chtěla zkusit nové olejové masky, ale taky mě děsí ta cena a bojím se zklamání (a taky jsou tam sulfáty). Asi vám spíš doporučím namíchat si hodně přírodní masky doma z jedlých surovin, já se k tomu nejspíš taky uchýlím, jen jsem moc líná :D

Doufám, že si užíváte víkend a podzim :) Já se snažím dělat o víkendech věci do školy, protože přes týden to moc nestíhám. Na jednu stranu mám času dost, na druhou to hrozně rychle utíká a čtvrtina semestru už je pryč :D Ale prokrastinace je taky důležitá, takže jsem včera stihla jen jeden protokol a film, dnes recenzi a díl seriálu a teď už se fakt musím vrhnout na seminárku, i když už jsem se vzdala naděje, že bych ji za dva dny dodělala a potáhnu to do dalšího víkendu (nebo dvou?) :D

Co vy a přírodnější masky na vlasy? Mějte se krásně a těším se na vaše komentáře :*

4 komentáře:

  1. Já u Lushe pořád nevím. S přírodní kosmetikou to podle mě nemá nic společného a těch peněz za nic extra je docela smutná věc. Z Lushe mám pocit, že je kolem něj příliš velké haló pro nic. Zatím jsem nevyzkoušela žádný produkt ale hodně o něm čtu a ráda bych někdy něco zkusila ale asi spíš jen nějakou balistiku do vody. Vracení obalů je dobrý nápad, to by mohly vymyslet něco podobného drogerie. Že bychom tam chodili odevzdávat své spotřebováno a oni by odpad z kosmetiky nechali recyklovat. S některými obaly kolikrát sama nevím kam je hodit..

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lush má podle mě štěstí v tom, že má originální produkty originálních konzistencí a originální vůně (možná až moc někdy). Ale hrozně se mi líbil článek z té jejich výrobny v Británii u Mii (pár let zpátky). Jestli jsi nečetla, tak koukni, v tom momentě jsem tam hrozně chtěla pracovat :D Já bych si zrovna nic do koupele nevybrala, protože by mi bylo hrozně líto tolik peněz jen tak rozpustit ve vaně :D S tou drogerkou je to super nápad, taky každý měsíc přemýšlím, kam s jakým obalem. Nejvíc mě štvou spreje jako antiperspiranty, ty dávám normálně do koše, protože fakt nevím, kam s nimi :(

      Vymazat
  2. Ahojky, Jani :)

    Mně se Lush strašně líbí, jejich produkty jsou skvělé, ale ta cena :( Obvykle si odnesu jen jeden produkt a už tak moje peněženka brečí. Naposled jsem si odnesla Mask of magnaminty. Vzala jsem si ji do vzorečku a zajímalo mě, jestli stojí za plné balení. Vzoreček mi vydržel strašně dlouho, řekla bych, tak na 6 použití, což mi přišlo opravdu hodně. A z masky jsem byla nadšená, tak jsem si ji koupila v plném balení. Ale třeba o prázdninách jsem si tam kupovala první šampuk, dala jsem za něj kolem 350 Kč, protože jsem k němu kupovala i krabičku, ale zatím jsem se s ním moc neskamarádila. A mezi oblíbence ho neřadím, ale kdo ví, třeba si k němu najdu cestu. Masky na vlasy mě lákají, jelikož o své vlasy ráda pečuji, ale nechce se mi za to dávat tolik peněz, když ani nevím, jestli ten výsledek bude tak dokonalý. Z Lushe jsem vyzkoušela ještě scrub na rty, který jsem dostala jako dárek. To je skvělá věc, ale neřekla bych, že je to nezbytnost :D Spíš rozmazlení. A jednou jsem měla i bombu do koupele.
    Měj se krásně ♥

    Soutěž s Astrid | Jsme krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju za komentář :) Magnaminty jsem měla už několikrát, zkoušela jsem tu původní verzi i tu novější s medem. Díky mátě mi víc sedí k létu. Na jednu stranu byla maska fajn, na druhou si ale nejsem jistá, jestli stojí za ty peníze. Měla jsem od značky Himalaya Herbals nějakou s bahnem, která měla efekt stejný. Akorát měla horší složení a hrozně smrděla. Šampuky mám naopak moc ráda. Umyjí fakt skvěle, takže třeba na vymývání olejů z vlasů jsou super. Ale jsou hodně agresivní, fakt je považuju za čistě mycí záležitost bez nějakého benefitu. Na druhou stranu vydrží dlouho a jsou praktické na cestování. Rozdíly mezi nimi nevidím, jen Godiva mi trhala vlasy kvůli kouskům kondicionéru. Nějaký šampuk mám doma vždy a pokaždé si kupuji jiný :) Scrub na rty mě taky láká, ale pak si uvědomím, kolik stojí, a že si můžu rty obrousit kartáčkem na zuby nebo obyčejným cukrem :D Na bombu do koupele jsem moc lakomá a stejně se spíš sprchuju. Co mám ale na Lushi ráda, to jsou různé vánoční věci. Respektive se na ně spíš jen koukám, protože je to prostě drahé :D I když takovou Brusinkovou štolu jsem měla už asi 2x a je to pro mě symbol Vánoc. Letos si ji ale nejspíš nepořídím, protože mám čistítek na pleť moc :( Abych se ale vrátila k těm maskám na vlasy, podle mě uděláš nejlíp, když si nějakou přírodní namícháš doma nebo si koupíš nějakou méně chemickou v obyč obchodě :D

      Vymazat