čtvrtek 6. července 2017

Přírodní levandulová relaxace s Weledou

Hezký den všem :) Dneska bych vám ráda představila levandulovou péči značky Weleda, kterou jsem už před nějakou dobou vyhrála v GA :) Celý set jsem si ale schovávala až na zkouškové a státnice, kdy jsem věděla, že budu ve stresu a výrobce hlásá, že tyto produkty jsou relaxační.

Přiznám se, že kolem Weledy jsem chodila už dlouho, ale nikdy jsem se nedostala k tomu, že bych si sama něco koupila. Pořád jsem měla nějaké zásoby, pak mě zas odradila cena nebo horší dostupnost značky (jsem ten typ, co si všechno musí osahat a na internetové nákupy moc nejsem - i když něco málo ze sortimentu seženete třeba v DMku). A jak tedy nakonec levandule uspěla?


V GA jsem si mohla vybrat jakýkoliv ze setů na oficiálních stránkách Weledy. Všechny byly takhle pěkně zabalené v krabici a samotný olej měl ještě vlastní fialovou krabičku. Krabice obsahovala sprchový krém a relaxační olej. Tuba je u krému skvělé řešení obalu, protože jsem mohla obsah spotřebovat opravdu celý. Lahvička oleje je skleněná, díky čemuž sice působí luxusně, na druhou stranu je ale těžká a s mou šikovností se furt bojím, že mi upadne na dlaždice. Nicméně je mi jasné, že plast by tak hezký nebyl, takže ani zde nemám co vytknout. Otvor je tak akorát velký a víčko drží v pohodě. Designově nemám co vytknout, elegantní nepřeplácané obaly vždycky ocením :) Navíc fialovou mám moc ráda.

Vůně je krásná. Čistá levandule, nic chemického. Musím se přiznat, že tohle byl pro mě výběr na slepo, protože nikdy před tím jsem nic levandulového neměla. A trefila jsem se. Samozřejmě pokud nesnášíte levanduli, tahle řada pro vás nebude, ale Weleda má na výběr mnoho dalších řad a myslím, že vlastnosti produktů se nijak radikálně lišit nebudou. Že bych si připadala ale nějak zrelaxovaná, to říct nemůžu, přece jen pokud máte nervy v kýblu, nějaká levandule vás asi nespasí :D


Sprchový krém mě překvapil svou poměrně tekutou texturou. Pokud znáte třeba sprcháče od Dove, tak ty jsou hodně hutné a čekala jsem něco podobného. Omyl. Krém má sice bílou barvu, ale je to jen o něco málo hutnější sprchový gel. Stačí ho malinko, avšak je třeba počítat s tím, že pění jen málo. Při troše snahy by se asi dal napěnit víc, ale moje lenost mi v tom bránila. Umyl ale dobře, pokožku nijak nedráždil. Jen u podpaží jsem měla pocit, že musím kůži více dřív, protože mám utkvělou představu, že je třeba co nejlépe odstranit antiperspirant. Pokožka nebyla vysušená, ale na druhou stranu jsem ani neměla pocit, že by byla nějak vyživená. Vůně na pokožce je pak velmi jemná a bohužel vydrží jen chviličku.

Olej nepoužívám na masáže (i když je mi jasné, že by to bylo super), ale klasicky na mokrou kůži ihned po sprše. Spotřeba je minimální, takže olej budu mít ještě hodně dlouho. Vstřebává se rychle, nezanechává mastnou vrstvu a při přiměřeném množství je možné se téměř hned obléknout. Zároveň ale udržuje pokožku vyživenou a pěkně hydratovanou díky tomu, že uzamkne vodu. Celkově mám oleje ráda, protože vydrží hodně dlouho. Zkoušela jsem ho párkrát ze zvědavosti i na vlasy, protože jinak mám oleje jiné a tenhle si díky vůni šetřím na tělo. I na vlasy byl fajn, neviděla jsem rozdíl mezi ním a arganovým. Po pár použitích si ale na nějaké velké srovnání netroufnu. Na obličej jsem jej nezkoušela, ale myslím, že pokud máte oleje rádi, nemusel by být špatný.


Složení samozřejmě není co vytknout, když se jedná o přírodní kosmetiku. Jen oleje, silice a nějaké ty nezbytné mycí složky.


A jak hodnotím řadu celkově? Sprchový krém podle mě nepotřebujete. Je sice super, že je přírodní, ale taky za to pěkně zaplatíte. Stojí něco málo přes 200 Kč a to je za mě dost velká pálka. Jiná věc je, pokud máte s pokožkou nějaké problémy a běžnou kosmetiku nesnesete. Já ale nemám suchou pokožku a stejně jsem neměla kdo ví jak super pocit, že bych se třeba už vůbec nemusela mazat. Olej je na druhou stranu moc fajn. Hezká vůně, malá spotřeba, rychle se vstřebává, vyživuje. Je  multifunkční. Stojí něco přes 300 Kč, ale tady se to i vyplatí, vydrží vážně dlouho. Pokud budete chtít zkusit oba produkty, doporučuji si pořídit právě tento set, který je za zvýhodněnou cenu 399 Kč za oboje.

Jsem moc ráda, že jsem díky výhře mohla tuhle značku vyzkoušet :) Sprchový krém byl zas něco nového a olej budu ještě dlouho a ráda používat :) Určitě bych chtěla v budoucnu zkusit i něco dalšího :)

Co vy a Weleda a přírodní kosmetika celkově? Byly byste ochotné si připlatit třeba za sprcháč?

10 komentářů:

  1. Od Weledy jsem měla minibalení mandlového pleťového krému a byl moc fajn, zaujal mně dokonce natolik, že jsem byla nalomená si koupit plné balení:-) I na ten olej bych si dala říct, tam bych ty peníze klidně obětovala, ale vrazit přes 200Kč jen do sprchového gelu, když je takový výběr v těch levnějších cenových vodách? Pro mně nereálné, do sprchy si vystačím s takovou klasikou za pár korun jako je třeba Balea:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlový krém bude asi hodně mastný a výživný, co tak odhaduji a něco málo jsem slyšela. Ale na zimu bych ho možná občas použít mohla, docela mě láká :) Přesně, tolik za sprcháč ani náhodou. A ani si nejsem jistá, co by udělal s hodně suchou kůží, když mně výživný nepřišel.

      Vymazat
  2. Levandule miluji, mohla bych je čichat pořád. Já mám od Weledy Skin Food a miniaturku citrusového sprcháče, který mi teda není tolik příjemný a v plné verzi bych si ho nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doporučuji olej zkusit :) Na Skin Food jsem viděla reklamu, ale nijak blíž jsem ho nezkoumala....zatím... :D O citrusovém sprcháči mí říkala sestřenka, že ho někde dostala, ale že jí nesedí vůně :(

      Vymazat
  3. Tak to musí naprosto parádně vonět :) Mám ráda pěnu od Balea do koupele právě s vůní levandule a navíc stojí pár korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnu jsem někde zaznamenala, ale já na to cachtání ve vaně nejsem, takže to nebude to pravé pro mě :( I když věřím, že na večerní relax to musí být super :)

      Vymazat
  4. Já jsem velký fanoušek Weledy a jejich sety miluju. A oleje asi nejvíc, doposud jsem vždy měla buď arganový nebo granátový, levadulový ještě ne, ale od té doby co jsem teď v provence a levandule tu voní na každém kroku, tak myslím, že si ho také pořídím, protože ta vůně je prostě úžasná a věřím, že tak skvěle bude vonět i olejíček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arganový mám od Ryoru a taky mi vyhovuje, nad granátovým jsem tenkrát uvažovala, když jsem si vybírala set :) Tam to musí vonět vážně nádherně a láká mě to mnohem víc jak Paříž :)

      Vymazat
  5. To jsi mě pobavila, levandule vás nespasí :D, ale určitě na nějaký relaxační večer musí být tato sada moc fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď tedy tu levanduli moc nepoužívám, mám másla z The Body Shopu, ale měla bych ten olejíček používat, protože v zimě mi ta vůně asi tolik nebude sedět :D

      Vymazat