sobota 1. dubna 2017

Spotřebováno za březen 2017

Hezké sobotní ráno :)

Je první den dalšího měsíce, takže je čas podívat se, co jsem dopotřebovala v březnu :) Taky se vám zdá, jak ten čas rychle běží? Ještě nedávno byla zima, nikde zeleň a najednou, jako by ze dne na den, se začínají zelenat i listy na kaštanech a místo jarního kabátu abych už hledala kraťasy :D



Balea sprchový gel Cukrová vata: z dětství si vůni vaty nepamatuju, protože jsem ji nejspíš moc nejedla (byla jsem na čokoládu). Tenhle sprcháč ale voněl příjemně sladce, umyl, nevysušoval. baleácká klasika, kterou si v různých verzích kupuju pořád.

Červené Fun Lush: tato mycí modelína byla součástí balíčku, který jsem dostala k narozeninám, sama bych si ji nekoupila. Má opravdu modelínovou konzistenci a voní hodně jemně po hřejivých citrusech. Musím se přiznat, že za mě je to dost nepraktické na používání, takže jsem to vyřešila tak, že jsem si předem udělala malé kuličky, které jsem si uložila do krabičky a tyto jednotlivé porce pak používala. Kdybych šetřila, vystačila by určitě dýl, ale povedlo se mi těch kuliček cca 14. Modelína je vhodná jak na tělo, tak na vlasy, ale skoro nepění, takže na vlasy jsem ji ani nezkoušela. A ani na to tělo mě to nebavilo. Musela jsem kuličkou přejíždět po těle dlouho než se rozpustila. Plus je, že nevysušovala. Za mě je to ale zbytečnost, vhodná vážně spíš pro děti. Ovšem za tu cenu bych to dost zvážila, hrát si můžou s normální modelínou :D

Mýdlo Fireside Lush: nejdřív mi ta vůně neseděla. Jednalo se o zimní limitku s vanilkou a kořením, já ale cítila spíš praskající krb. Nakonec jsem si na vůni zvykla, akorát dodělávat ho na jaře nebylo nic moc :D Bohužel tělo šíleně vysušovalo a na ruce se mi to zdá jako drahá sranda, takže za mě už ne :(

Tělové mléko Avon se švestkou a vanilkou: vůně mi nejdřív přišla fajn, ale ač byla jemná, už jsem se jí přečuchala. Samotné mléko nebylo nic extra, pro mou nenáročnou pokožku stačilo, ale další nechci. Dělalo mi kluzkou vrstvu a na to, jak se déle vstřebávalo než třeba Yves Rocher, tak účinky nic moc. A taky to složení je klasicky avoňácky špatné.

Antiperspirant Dove: v u mě netradičním tuhém provedení, protože sprej zrovna neměli. Bohužel mi přišlo, že sice ochránil před zápachem, ale úplně suché podpaží neudržel. Navíc mi docela dělal světlé fleky. Na druhou stranu hodně oceňuji, že při aplikaci nedošlo k zamoření celé místnosti. Asi se na tuhé varianty zaměřím víc, ovšem zapátrám jinde.



Brusinková štola Lush: měla jsem ji někdy od října, ale protože jsem flákač, dodělala jsem ji až teď (a ne, nesežrala mi obličej, i když už byla dva měsíce prošlá). Super záležitost s jedlou vůní brusinek, brandy a tak. Pro mě symbol předvánočního období, ale vzhledem k parfemaci už jsem ji takhle k jaru chtěla rychle dodělat. Používala jsem ji většinou ráno, protože nepoužívám na den krém a líbilo se mi, že nevysušuje, i když ani nevyživuje. Bylo třeba těstovitě drobivou hmotu smíchat s vodou a vzniklou kašičku nanést na obličej, což trochu zdržovalo. Ale pokožka byla pak krásně hladká díky jemnému peelingu a nepodrážděná. Ovšem zas za tu cenu, že se nejedná o hloubkové čistění. Za mě každopádně super věc a zas si ji na podzim koupím a nějakou jinou čistící roládu asi i dřív :)

Termální voda Avene: vím, že kdysi byla k nějakému časopisu. Už jsem tu někdy zmiňovala, že jsem termální vody moc nepochopila a nerozeznám jejich účinky od běžné vody. Třeba Uriage byla aspoň slaná a měla hodně jemný rozptyl, tahle mi fakt přišla jako obyč voda a kapky nebyly moc jemné. Údajně by termální vody měly i fixovat makeup, ale fakt nevím, mně by se všechno po jednom přestříknutí rozmazalo. Do horka je to určitě fajn, případně pod pleťové oleje, pokud vám nesedí obyč voda, ale mně to přijde docela jako zbytečnost. Momentálně mám vodu růžovou, tak uvidím, jestli mě zaujme víc nebo na vodu ve spreji zanevřu úplně.

BB krém Maybelline: měla jsem ho dlouho a už se mi začaly oddělovat jednotlivé složky. Většinou používám jen korektor a pudr, ale pokud už, tak místo makeupu sahám právě po BB. Tento mé pleti nijak neškodil, jen jsem se o malinko dřív začala lesknout. Hezky sjednotil, i když samozřejmě na pupínky byl třeba korektor. Pokud mě nezaujme žádný jiný, půjdu do něj zas, protože tohle je věc, kterou je dobré mít doma :)

Oční krém Alverde: moc s očními krémy zkušenost nemám, měla jsem před tím mnohem dražší Biordermu, ale jednalo se spíš o lehčí krém a účinky nikde. U Alverde taky nemůžu říct, že bych viděla rozdíl. Krém hezky voněl (nevím proč mi připomínal linecké) a oči mi vůbec nedráždil a moc se mi líbilo i přírodní složení, navíc se rychle vstřebával. Ale nedokázal ani trochu zredukovat jemné linky pod očima a celkově jsem po použití nezaznamenala, že by oční okolí vypadalo lépe. Ale samozřejmě lepší jak nepoužívat žádný krém. Budu moc ráda, když mi dáte tip na oční krém, který mě nezruinuje, bude mít co nejméně chemické složení a bude fungovat. Jinak asi zas sáhnu po nějakém od Alverde (hlavně pro to složení).

Lemon Tea Tree obličejový olej Saloos: měla jsem ho aspoň tři roky a byl skvělý. Na vlhkou pleť pár kapek na noc mělo blahodárný vliv, ale pak jsem si koupila další oleje i krémy a tento jsem moc nepoužívala. Nekazil se, ale řekla jsem si, že musím pohnout se spotřebou a měla jsem ho i na vlasy a jako cestovní. Na vlasy byl fajn jako maska (navlhčit, vetřít olej a nechat co nejdéle) nebo i po umytí kapka do konečků. Mám ještě od Saloosu Rosalinu, kterou asi využiju stejným způsobem. A poučení pro příště: olej stačí mít doma jeden :D Mimochodem s olejem ušetříte, protože slouží zároveň i jako oční krém.



Šampom Milva s chininem: uf, poslední balení tohohle šamponu. Byla jsem na Milvě skoro tři čtvrtě roku a už mě to vážně nebavilo, vzhledem k nulovým účinkům. Samotný šampon umyl, nezatěžoval, ale to bylo všechno. Více ve velké Milva recenzi až dodělám poslední vodičku a masku.

Das Gesunde Plus vitamíny na vlasy z DM: pořád stejný názor - nevidím rozdíl. Teď si dám pauzu a pak je zas zkusím.

Zubní pasta Zendium: neštípala, ale moc neosvěžila. Elmex mi i chuťově sedí víc.

Krém od kamarádky: co vím, tak je v něm kokosový olej, včelí vosk, tea tree (nebo aloe?) a levandule, možná i něco dalšího, co si nepamatuju. Kupovala jsem ho pro sestřenku a ze zvědavosti jsem si koupila i pro sebe. Stál skoro 200, ale nezaujal mě. Byl hodě mastný, takže se vstřebával blbě jako samotný kokosák na suché kůži a nic moc pokožce nedodal (měla jsem ho na ruce). Byl ale dobrý na míchání s nějakými vodnatějšími krémy, to se to pak hezky vyrovnalo. Stejnou funkci by ale zastal i jakýkoliv samotný olej.


A nakonec dvě věci, kterých se zbavuju.

Hydratační maska Avon s olivovým olejem: hezky voněla, ale obsahovala silikon, což u masky vůbec nechápu. Vždy mi po ní vyskákalo pár dalších pupínků a nejde ani hovořit o hydrataci. Tohle trpět nebudu a bez těžkého srdce ji vyhazuju.

Tuhý šampon Naturinka s heřmánkem: psala jsem o něm nedávno, takže ve zkratce. Vlasy divně obalil, slepil, zatížil a hne po prvním a zároveň posledním použití mi hodně padaly. Už nikdy víc a všem radím vyhnout se mu obloukem.



Když se rozhlédnu po koupelně a po zásobách, mám kosmetiky až až. Ale chtěla bych to hodně zredukovat a víc se dát na přírodní kosmetiku (krom Naturinky samozřejmě :D), nebo aspoň nějakou lehčí formu klasické, tedy omezit třeba silikony. Neříkám, že si už nekoupím nějakou klasickou drogerku, ale není důvod na sebe patlat tolik chemie a určitě aspoň za zkoušku to stojí. Kdo mě sleduje na Instagramu, zaznamenal, že jsem si koupila kosmetiku značky Bioaroma, takže to je taková první komplexnější přírodní péče u mě a už se moc těším na testování :)

To už by bylo vážně vše, budu se těšit u dalšího článku a užívejte krásného počasí :)

10 komentářů:

  1. No jo, Milva, taky mi pila krev, protože nedělala vůbec, ale vůbec nic:-D A ten BB Maybelline jsem měla a byl fajn, ale jestli se nepletu, tak už není v prodeji. Myslím, že ještě loni se dal sehnat ve výprodeji, ale teď už po něm není ani vidu ani slechu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi pilo krev jedno balení, ale já na tom žila snad 3/4 roku, tomu se teprv říká očistec :D To jsi mě teda nepotěšila :( Já kolem stojanů s dekorativkou většinou jen tak rychle procházím, takže jsem tenhle fakt vůbec nezaznamenala :(

      Vymazat
  2. S očními krémy to mám stejně. Když si vzpomenu, tak ho použiju, ale nemůžu říct, že bych viděla nějaký efekt nebo rozdíl. Hodně mě zaujal olej od Saloos, na ten mám zálusk už dlouho, ale chtěla bych levandulovou verzi. Až dodělám růžový olej od Alverde, tak nejspíš přijde řada na tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na planetě existuje oční krém, co by k něčemu byl :D Mně se nějak ani nechce věřit, že by nějaký za tisíce se silikony byl zázračný :( Když vidím nabídku Saloos, chtěla bych všechny oleje :D Teď mě ale hodně lákají oleje z Havlíkovy apotéky :)

      Vymazat
  3. Zrovna tohle xxl balení od Milvy jsem si nedávno pořídila, tak jsem na něj zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprchový gél od Baley som mala tiež ♥ Veľká škoda, že ho už nepredávajú ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně asi stačilo jedno balení, tyhle sladké vůně mi vždycky časem lezou na nervy :D

      Vymazat
  5. týjo :) toho je.. ten sprcháč bych ale brala.. mám takové vůně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na moje poměry docela slušná spotřeba, za to za květen to taková sláva nebude :D Třeba Balea podobnou parfemaci ještě někdy udělá :) Nebo nějaká jiná značka :)

      Vymazat