sobota 6. února 2016

Zimní péče o vlasy od Avonu

Hezké sobotní dopoledne všem :) Jak si užíváte slunečné počasí? Já bohužel ležím s antibiotiky, ale i tak už z okna vyhlížím jaro :D Dneska bych vám chtěla napsat pár řádků o sadě na vlasy, kterou jsem si nadělila k Vánocům. Je to má první zkušenost s vlasovkou z Avonu. Mám sice ještě olejíček, šampon a masku, ale k těm jsem se ještě nedostala. Upřímně nevím, jestli tahle varianta s hruškou bude dostupná ještě teď, ale kamarádka říkala, že jen tak z katalogu nezmizí. Cenu už si nepamatuju, ale zaručeně to bylo málo, řekla bych kolem 50 Kč. Řada je určena na normální a poškozené vlasy.


Obalům nemám co vytknout. Jsou jednoduché, funkční a myslím, že nemůžou nikoho urazit. Navíc je fajn, že se dají postavit na víčko, což je hlavně u kondicionéru praktické, když neteče tak dobře jako šampon. Vůně obou produktů je srovnatelná. Příjemně sladká, ale asi bych přesně nepoznala, co v ní je. Tu vanilku snad, ale hruška by mě nenapadla. Ve vlasech se chvíli drží, ale hodně slabě.


Šampon je bílý se žlutým nádechem a poměrně řídký. Vytváří jemnou měkkou pěnu a na to, jak je řídký, pění obstojně. Bohužel stejně používám docela velké množství. Jak vidíte na složení, k přírodě to má daleko a obsahuje i silikon. Já neměla šampon se silikony několik měsíců, tak jsem byla zvědavá, co to udělá. Vlasy umyje, ale už při oplachování cítím, že nejsou umyté dokonale a je na nich něco navíc. Rozhodně pak nevržou.


U kondicionéru mám silikony naopak ráda, protože zatím mi nic přírodnějšího vlasy nerozmotalo. Tento funguje obstojně, ale není zázračný a nějaké zacuchané pramínky po něm mám. A konečky rozhodně neobalí natolik, že bych neměla potřebu na ně dávat olejíček. Jinak má klasickou konzistenci tak akorát hutnou a je bílý.

Celkové hodnocení vám napíšu po použití obou produktů dohromady, protože zatím jsem balzám ani s jiným šamponem nepoužila (ale až šampon spotřebuju, tak to samozřejmě udělám). Takže k hodnocení...Zaprvé na poškozené vlasy by to určitě nebylo, když já je nemám zas tak hrozné a nic to s nimi nedělá. Na opravdu zničené vlasy bych rozhodně nasadila silnější zbraně z profi arzenálu. Normální vlasy také nemám, ty moje se rychleji mastí a jsou jemné plus konečky už nejsou v top kondici. Jako plus musím vyzdvihnout, že se mi vlasy nemastí rychleji. Ale stejně to není ono. Abych byla úplně spokojená, musela bych si mýt vlasy denně, ale obden se to přežít dá, je to spíš můj pocit. Ovšem po tomhle kombu nemám v den mytí už moc dobrý pocit. Ne že by byly vlasy mastné, jsou spíš takové těžší a cítím, že jsou něčím obalené. Nejvíc mě mrzí absence objemu, ale ten je u mě velmi vzácný a od téhle řady se to ani neočekává.

Za mě tedy silikonový průměr, určitě jsem měla i lepší věci na vlasy, ale pro nenáročné mohu s klidným srdcem doporučit. Ještě mám šampon a masku s nějakou ředkví, takže i to zkusím a pak dám věcem na vlasy z Avonu nejspíš sbohem a najdu pro své vlasy lepší alternativu.

Máte zkušenosti s vlasovkou z Avonu? 

25 komentářů:

  1. Já se přiznám, já od Avonu nic z péče nezkoušela , moc tomu nevěřím, nevím proč.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám oblíbené tělové spreje a balzám na rty, jinak taky moc zkušeností nemám. A mám zásobu krémů na ruce, ale k těm jsem se ještě nedostala, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Znám tuto řadu, ale mě příliš nevyhovuje, páč mi docela mastí vlasy, ale nepochybuji, že Ti vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v článku, moje vlasy to přežijí, ale nic extra to není. Zlatá Balea.

      Vymazat
  3. Taky je zrovna používám a zatím na ně nemám vyhraněný názor. Ale moc se mi líbí ta vůně šamponu, kondicionér mi už ale dvakrát nevoní :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já tohle duo právě používám, ale taky bych to zhodnotila jako průměr, který už znovu mít nemusím. Celkově mi šampony a kondicionéry od Avonu moc nevyhovují, ale i tak se občas nechám nalákat, nejčastěji na kombinaci slibné vůně a nízké ceny, to byl zrovna i tenhle případ:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlákalo mě to stejné, plus pohodlí, že mi to spolužačka donese až pod nos a pořád mi dává další katalogy :D Ale teď mám nákupní stopku, která platí i pro Avon. Jsem hlavně zvědavá na tu masku, co mám v zásobě, šampon bude podle mě dost podobný tomuto.

      Vymazat
  5. Tyjo, tak doufám, že se co nejdřív uzdravíš! :) Jinak s vlasovou kosmetikou Avon nemám žádné zkušenosti, mamka jejich šampony nemá ráda, tak je vůbec nekupujeme :/ :D

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) V podstatě mi nic není až na únavu, která je hlavně z toho, jak jsem už devátý den doma. Ale zítra beru poslední prášek, tak musím jít v pondělí na chvilku ven, abych v úterý přežila celý den ve škole :D Myslím, že jsi o nic nepřišla, existují rozhodně lepší věci na vlasy :D Ale ten výběr, cena a vůně jsou lákavé :D

      Vymazat
  6. Za mě bohužel ne, už právě kvůli tomu složení a silikonu, mě to udělá s vlasy vždy hroznou neplechu, tak se takovým věcem raději vyhýbám obloukem... Dříve jsem si od avonu kupovala kosmetiku, ale teď když kolikrát vidím to složení tak na to koukám jako puk :D, ale některé věci nejsou zase tak špatné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: a ať ti je brzy lépe ;)

      Vymazat
    2. Děkuju :) Já si dneska umyla vlasy šampukem Lush a použila balzám Balea a je to něco úplně jiného :) Já to složení zkoumám jen u pečující, u dekorativky se v tom nevyznám zas tolik. Ale je fakt, že Avon na tom moc dobře není.

      Vymazat
    3. Tak to já dekorativku ještě taky tak moc nezkoumám a pečující kosmetiku jen trochu, protože tam už jako vesměs používám krémy jen od saloos a weledy, takže tam není co zkoumat :) no a tak ještě hodně zkoumám, jestli mají denní krémy spf a to je tak vesměs všechno :)

      Vymazat
    4. Mně naopak SPF nevyhovuje, už jsem měla několik krémů a pokaždé mi to pleť zhoršilo. A celkově na den se nemažu většinou ničím, vždycky mám pocit, že mám na sobě vrstvu, ať si dám cokoliv. Weledu musím konečně taky zkusit :)

      Vymazat
  7. Avon, znám od něj rtěnku, která byla absolutně dokonalá! No, až najdu Avon lady ve své blízkosti, zeptám se :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky mám dvě z té relativně novější řady Indulgence. Bohužel jsem úplně netrefila odstíny, takže je ještě nemám moc otestované, ale na rtech jsou příjemné :)

      Vymazat
  8. Je za skvělou cenu, tak snad budeš spokojená.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, čím dýl ho používám, tím víc se těším, až mi dojde :D Naštěstí už se blížím ke dnu a za pár dnů bude pryč.

      Vymazat
  9. Já věděla, proč si šampon, ani balzám od Avonu nekupovat, tvoje recenze nezní moc pozitivně ;) Ale od Avonu mám olejíček na vlasy, který je skvělý a nedávno jsem si objednala ještě druhý, tak jsem zvědavá, jestli mi i ten bude tak vyhovovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček mám taky, nějaký vanilkový. Jsem na něj hodně zvědavá, protože ho chválila Ája z Beautylife. Mě docela děsí to složení plus to, že z něj cítím hodně alkohol. Doufám, že do měsíce dodělám Mythic Oil a vrhnu se na něj :)

      Vymazat
  10. S vlasovou péčí od Avonu spokojená nejsem. Vlasy se mi po jejich šampónech hrozně mastí, elektrizujou a dělají mi i dost lupy.
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s touto řadou taky čím dál víc nespokojená. Ale už jsem se šamponem skoro na dně, takže hurá :D

      Vymazat
  11. Palec na horu za zmínění toho, že se dají postavit na víčko :) toto totiž dělám s každým šamponem a kondicionérem :)

    --eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale u nákupu na to většinou nemyslím a pak vymýšlím složité konstrukce z ostatních lahviček v koupelně, aby šampon stekl domů :D

      Vymazat