čtvrtek 12. března 2015

Šampuk Ultimate Shine od Lush

Hezké čtvrteční dopoledne :) Dnes jsem zatáhla přednášky, tak si užívám volný den. Vlastně ve čtvrtek tam skoro nechodím a stejně se mi zatím daří psát testy na dost bodů, takže proč si neušetřit čas, že? :D V tomhle článku bych vám chtěla napsat něco o šampuku (tuhém šamponu), který aktuálně používám. Už kdysi se tu pár řádků na tohle téma objevilo, ale normální recenze ještě nebyla.

Šampuk mám doma vždy alespoň jeden. Je to hodně praktická věc, pokud chodíte někam cvičit nebo do bazénu, případně na dovolenou. Většinou všude uvádí jako velké plus, že šampuk se nikdy nevylije do kufru, ale já teda nevím. Mně se v životě nevylil ani normální šampon, spíš u šampuku oceňuji tu skladnost.

Všechny šampuky si můžete prohlédnout tady. Já měla zatím Seanik, Jumping Junniper, aktuální Ultimate Shine a Godivu (tu bych si už nekoupila, protože kousky kondicionéru mi trhaly vlasy a hůř pěnila). Jinak mi všechny ostatní až na barvu a vůni přišly stejné. A na vůni tak moc nesejde, protože mně se ve vlasech po opláchnutí neudržela žádná.

Konkrétně Ultimate Shine má bílou barvu a obsahuje elemiové (ať je to cokoliv), ylangové a violkové silice. Mně se zdá vůně jemná a neutrální, trochu do květinova. Nic konkrétního necítím. V šampuku by měly být i miniaturní zlaté třpytky, ale nic takového nevidím. Při bližším pohledu je celý slisovaný z mini bílých granulek.



Všechny šampuky stojí 265 Kč, jen Godiva je o 10 Kč dražší (dříve byly zhruba o 30 Kč levnější). Za slisované cosi se to může zdát hodně, ale šampuk vydrží dlouho a vůbec neubývá. Bohužel ke konci už je vždycky tak tenký, že se rozlomí a s malými kousíčky se těžko manipuluje. Za mě je ta cena ale úplně v pořádku a myslím, že se to vyplatí.

Šampuk se používá tak, že si klasicky namočíte vlasy, párkrát přes ně šampukem přejedete a vznikne bohatá, poměrně hutná pěna. Jako velké plus hodnotím fakt, že se z vlasů rychle vymývá, takže strávím ve sprše minimum času. Vlasy myje opravdu důkladně, nečekejte žádnou hydrataci. Zároveň ale nevysušuje a účes je pěkně nadýchaný. Vlastně po šampuku a lehkých gelových šamponech mi vlasy vydrží nemastné nejdéle. Samozřejmě je nutnost v případě cuchavých vlasů použít kondicionér.

Na šampuk si můžete koupit i plechovku. Stojí 75 Kč, takže myslím, že obyč krabička třeba od sýru bude stačit. Já šampuk doma ani nepřiklápím, protože stejně musí po použití uschnout. Krom toho nový šampuk je v plechovce dost na těsno a občas mám problém ho vyndat.


Jako jediné negativum musím zmínit, že jsem četla, že vymývá barvy z vlasů. Já to posoudit nemohu, protože to na čerstvě barvené vlasy nepoužívám.

Jinak za mě je to určitě super vychytávka a šampuky  si na prostřídání s obyčejnými šampony budu kupovat nejspíš neustále :) A pokaždé jiný, abych zjistila, jestli se přece jen v něčem neliší :)

Znáte šampuky?

10 komentářů:

  1. Mně se ten koncept líbí, ale asi bych si šampuk sama nekoupila. Četla jsem, že není vhodný pro citlivou pokožku hlavy a na hodně suché vlasy, což mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že zrovna u šampuku nedávají vzorečky :( Ale co jsem se dívala, tak u některých píšou, že jsou i pro děti, tak by to třeba nebylo tak hrozné.

      Vymazat
    2. No, ve všech jsou sulfáty na předních místech, mě z toho svědí hlava...

      Vymazat
  2. Lush miluji a jejich šampuky chci zkusit už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty lenochu, takhle nechodit do školy :D Já o šampuku snad slyším poprvé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co? Šetřím čas :D Poprvé? V tom případě šup na stránky Lush a zkoumat a nakupovat :D

      Vymazat
  4. Moc hezky napsaná recenze! Určitě je to zajímavý nápad a nebránila bych se tomu, ta cena taky není nijak extra závratná. Až se dostanu do Prahy, budu muset konečně zajít do Lush a nějaký šampuk omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě omrkni, stojí to za to :) Dávala jsem kamarádce kousek na vyzkoušení, když se ten můj rozlomil a taky hned běžela koupit celý :)

      Vymazat